Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de levertijd & verzendkosten

    Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 10:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. 

    Voor borduringen en bedrukkingen dien je een twee à drie werkdagen te rekenen voor we de verzending kunnen uitvoeren.

    Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.


    De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:


    € 6,00 voor bestellingen onder de € 50,-

    Gratis voor bestellingen vanaf € 50,- in Belgie


    Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Bpost. Over het algemeen zal de aflevering binnen de 3 à 6 werkdagen plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

  • Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

    Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!


    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Je kan gebruik maken van de Contact pagina : https://www.strings.be/contact

     We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

  • Kan ik het artikel komen ophalen?

    Je kan het artikel tijden de openingsuren van de winkel komen ophalen en betalen. Gelieve dit te selecteren tijdens de bestelprocedure.

    Ons adres :Blauwstraat 44, 2850 Boom, Belgie

  • Kan ik met cash betalen?

    Ja, je kan met cash betalen in de winkel. Uiteraard verkiezen we tijdens deze periode dat je electronisch betaald omwille van de veiligheid.

    Voor bedragen onder de 50,00 Euro kun je contactloos betalen.

  • Welke betaalmiddelen aanvaarden jullie?

    Wij aanvaarden cash, Bancontact, Maestro, Visa, Mastercard, Monizze, Ecocheques en de consumptiecheques.

  • Bieden jullie cadeaubonnen aan?

    Op dit moment bieden we alleen cadeaubonnen in de winkel aan. 

    Binnenkort gaan we ook electronische cadeaubonnen aanbieden.

  • Hebben jullie een getrouwheidsplan?

    Met Joyn kun je bij ons punten sparen. Door bij ons te kopen spaar je ook punten voor de gemeente Boom en kun je in de maandelijkse trekkinge mooie prijzen winnen (aankoopbons, tickets voor cultuur, tickets voor Tomorrowland, ...)

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Niet tevreden van uw aankoop of een probleem met het product. Tot 14 dagen na aankoop mag je gekochte producten terugzenden. De retourkosten zijn ten laste van de klant.  Stuur het terug of breng het binnen in de winkel en we zorgen voor de terugbetaling.

    Als we het product in perfecte staat en in zijn originele verpakking terug ontvangen krijgt u het volledige bedrag terug binnen de 30 dagen.

Share by: